اتاق بازرگانیاخبار بالا

ترجیح منافع ملی بر منافع فردی؛شرط موفقیت در کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی

یک عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت:کسانی می توانند در کمیسیون های اتاق منشاء اثر باشند که وقت و انگیزه برای کار داشته باشند.

علیرضا محمدی دانیالی،عضو کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران در گفت و گو با بازرگان نیوز گفت:منافع ملی را به منافع صنفی و شخصی ترجیح بدهند و بتوانند شجاعانه از مواضع کمیسیون ها دفاع کنند و مدیریت کارآمد در بخش خصوصی داشته باشند و بدون رانت در فعالیت خودشان موفق باشند.

علیرضا محمدی دانیالی در ادامه با بر شمردن مهمترین ویژگی های روسای کمیسیون های اتاق بازرگانی گفت:کسی که رئیس کمیسیونی در اتاق بازرگانی می شود باید توان کار تیمی داشته باشد و بتواند نظرات هیات رئیسه را جلب کند و برنامه ای مدون و مشخص داشته باشد تا به صورت شفاف معلوم شود چه کاری را می خواهند پیش ببرند.

رئیس انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در پاسخ به این سوال که آیا تا کنون در دوره های قبل ویژگی هایی که بر شمرده شد را روسای کمیسیون ها داشته اند یا خیر گفت:این ویژگی ها کمتر دیده شده است جز در مواردی و معمولا چون نتواستند از جمیع نظرات اعضای کمیسیون استفاده کنند یا وقت و انرژی کمی می گذاشتند و استراتژی مشخص و برنامه مشخصی هم نداشتند،نتوانستند موفقیتی کسب کنند.

وی در پاسخ به این سوال که بهترین دوره کمیسیون صنایع چه دوره ای بوده است گفت:من یک دوره در کمیسیون بوده ام و همواره نقدهای جدی داشتم اما به هر حال در دوره قبل تلاش ها به ثمر ننشست.

وی در خصوص انتخاب میان دو کاندید مطرح این انتخابات پیش رو گفت:ما در حال تلاش هستیم تا ترکیبی از توانایی های آقایان مورد استفاده قرار بگیرد و به نوعی تقسیم قدرتی صورت بگیرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا