اتاق بازرگانی

دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه استعفا داد

حسن شمشادی،دبیر کل اتاق ایران و سوریه پس از 22 ماه از این مسئولیت کناره گیری کرد.

در خبری که در سایت اتاق بازرگانی ایران و سوریه آمده است نوشته شده:«حسن شمشادی در این نامه با اشاره به برخی اشکالات مدیریتی آورده است: بیست ودوماه، صادقانه تلاش کردم تا با وجود همه مشکلات و کاستی ها، و گاه برخوردهای نامناسب، به اندک سهمی هم که شده، به ماموریت های محوله و وظایفم عمل کنم وشرمنده انتخاب هیئت رئیسه محترم اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه، اعضای محترم این اتاق، و فعالان بخش خصوصی علاقه مند به حضور در بازار سوریه و شهدای مدافع حرم نباشم، و اگرچه در این راه با همه وجود کوشیدم، با این حال ازهمه این عزیزان به واسطه قصور یا تقصیرهای احتمالیم، درخواست حلالیت می کنم.»

به گزارش بازرگان نیوز،هیئت رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه در تاریخ 18 بهمن 1400 حسن شمشادی را به عنوان دبیرکل این اتاق انتخاب کرده بود. وی حدود 22 ماه این مسئولیت را به عهده داشت.

گفتنی است که حسن شمشادی از چهره های شناخته شده رسانه ای کشور،پیش تر به عنوان خبرنگار در مناطق جنگی از شام تا بغداد حضور داشته و در دوران جنگ با داعش نیز از چهره های برجسته رسانه ای کشور بود که پیام رشادت های مدافعان حرم را مخابره می کرد.

فعالیت های موثر وی در طول نزدیک به دو سال در اتاق بازرگانی مشترک ایران و سوریه،سبب بهبود روابط تجاری ایران و سوریه و نیز ارتقای جایگاه این نهاد بخش خصوصی در نزد افکار عمومی و خبرنگاران شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا