اتاق بازرگانیصنعت و معدن

نفر اول بخش کشاورزی انتخابات اتاق بازرگانی چه کسی است؟/ شانس بالای زرگران برای انتخاب مجدد

در حالی که چند ساعت دیگر به آغاز رای گیری انتخابات اتاق بازرگانی تهران مانده است گمانه زنی ها در خصوص چهره هایی که در دسته های چند گانه اتاق بازرگانی حضور دارند آغاز شده است.

به گزارش بازرگان نیوز،یکی از این دسته ها،بخش کشاورزی است که کاندیداهای حاضر در آن تعداد کمتری نسبت به بخش بازرگانی دارند اما برخی چهره ها از دیگران بیشتر حائز رای هستند.

در لیست ائتلاف برای فردا در بخش کشاورزی 6 نفر ثبت نام کرده اند که در این میان به ترتیب کاوه زرگران و حسن فروزان فرد به ترتیب بیشترین رای و شانس را برای انتخاب شدن خواهند داشت و 4 نفر دیگر هم در صورت مشارکت لیستی دارندگان کارت بازرگانی به اتاق تهران راه می یابند.

از گروه شفاف هم فقط حمید بهنگار آن هم در صورت مشارکت بالای شرکت کنندگان در انتخابات امکان و شانس برای رای دارد که از سابقه مثبتی هم برخوردار است و کارآمدی اش در بخش فناوری اطلاعات ثابت شده است و در این انتخابات در بخش کشاورزی کاندید شده است.

5 نفر دیگر این لیست هم عملا شانسی برای رای ندارند و به نظر می رسد باید با آرزوی نشست بر صندلی های زرشکی اتاق تهران خداحافظی کنند و با تلاش و تقویت خود در سال های آینده شانس خود را امتحان کنند.

با این وجود می توان کاوه زرگران را که در کارنامه  خود سابقه دبیر کلی کانون صنایع غذایی و نیز ریاست کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی تهران و عضویت در کمیسیون کشاورزی اتاق ایران و فعالیت بیش از نیم قرن خانوادگی در صنایع غذایی دارد را منتخب قطعی این دوره و رئیس آینده کمیسیون کشاورزی اتاق تهران دانست.

نفر اول بخش معدن انتخابات اتاق بازرگانی چه کسی است؟/ «بهرامن» در صدر

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا