اتاق بازرگانیصنعت و معدن

چه کسانی بر صدر بخش صنعت می نشینند؟/نجفی عرب و نجفی منش

در حالی که ساعتی دیگر به آغاز رای گیری انتخابات اتاق بازرگانی تهران مانده است گمانه زنی ها در خصوص چهره هایی که در دسته های چند گانه اتاق بازرگانی حضور دارند آغاز شده است.

به گزارش بازرگان نیوز،یکی از این دسته ها،بخش مهم صنعت است که کاندیداهای حاضر در آن نسبت به بخش معدن و کشاورزی بیشتر  و نسبت به بخش بازرگانی تعداد کمتری هستند.

با نگاهی به لیست بخش معدن نام هایی به چشم می خورند که هر یک سال ها و دهه های تجربه و نام و برند هستند.اگر لیست ائتلاف برای فردا را مهمترین لیست حاضر در انتخابات بدانیم که بیشترین شانس را برای پیروزی دارند به این نام ها در این لیست بر می خوریم.

محمود نجفی عرب و محمدرضا نجفی منش دو چهره مهم بخش صنعت هستند که به احتمال بسیار زیاد یگ بار دیگر با بیشترین رای بر صندلی های اتاق بازرگانی تهران تکیه خواهند زد و اگر همه لیست ائتلاف برای فردا رای بیاورد،چهره هایی چون احمد فرشچیان،محمد مهدی فنایی،مازیار نوربخش،علی نقیب،فرزین فردیس،علیرضا کلاهی صمدی،مهرداد صابری،محمدرضا زهره وندی،پیام باقری،امین مقدم،حسن احمدیان و سهیل آل رسول شانس پیروزی در دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تهران را دارند.

اما با نگاهی به لیست بخش صنعت در طیف موسوم به اتاق شفاف هم برخی نام ها قابل توجه هستند.«حاجی بابا» سنگین ترین وزن را در میان همه این اسامی دارد اما نکته مهم این است که این حاجی بابا نام مهدی،نوه مرحوم حاج علی اصغر حاجی بابای بزرگ،پدر صنعت ریخته گری ایران است.

دیگر اسامی هم چهره هایی هستند که در سال های منتهی به انتخابات روی برند خود فعالیت رسانه ای و برندینگ صورت نداده اند و نمی توانند انتظار داشته باشند که به همین راحتی به اتاق بازرگانی راه یابند و در واقع کمکی هستند برای اینکه سر لیست های این طیف با رای آنها بالا بروند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا