اتاق بازرگانیاخبار بالا

سناريوي فريبنده ليدرها براي تازه واردها به انتخابات اتاق بازرگاني

 


برخي از ليدرهاي حاضر در انتخابات اتاق بازرگاني با در پيش گرفتن بازي برد-باخت اقدام به كسب راي از طريق افراد تازه وارد به انتخابات و علاقه مندان به حضور در اتاق بازرگاني مي كنند.

به گزارش بازرگان نيوز،در اين شيوه فريبنده ،فرد با سابقه كه به نوعي ليدر بخشي از انتخابات محسوب مي شود با جمع آوري برخي چهره هاي جوان و جوياي نام يا افرادي كه تا كنون نتوانسته اند به صندلي اتاق بازرگاني تكيه بزنند،ضمن درخواست از آنها براي حضور صاحبان كارت بازرگاني در روز راي گيري تمام آرا را به خود اختصاص مي دهند و با اين شيوه اين فرد در نهايت بيشترين راي را مي آورد و باقي افراد تازه وارد،شكست خورده به استقبال بهار مي روند.

در سوي ديگر ماجرا هم از اين افراد مبالغي جهت فعاليت هاي انتخاباتي براي حضور در ليست ها اخذ مي شود و در عمل هزينه هاي انتخابات را هم اسپانسري مي كنند اما در نهايت آنچه مي ماند جيب خالي و راي نياورده است.

در يكي از اين موارد يك عضو با سابقه اتاق بازرگاني اخيرا در جلسه اي چند نفر از كانديداهاي تاييد صلاحيت شده را دور خود جمع كرده و اعلام كرده است كه اين افراد تمام تلاش و ارتباطات خود را فعال كنند تا در روز ٢٠ اسفند به اين تيم راي بدهند،اين در حالي است كه مهمترين و معروف ترين چهره اين گروه خود اوست و در عمل اين يك بازي برد-باخت به سود اين چهره است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا