اتاق بازرگانیاخبار بالا

شكست سنگين خرابکارها در اتاق بازرگانی ایران و امارات


در
حالی که برخی افراد با تمام قوا در صدد بودند تا مجمع انتخاباتی اتاق بازرگانی ایران و امارات باز هم برگزار نشود و به حاشیهبرود،این جلسه در جوی امنیتی و با حضور نیروهای نظامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بازرگان نیوز از جلسه مجمع انتخاباتی اتاق بازرگانی ایران و امارات،نتیجه مجمع عمومی اتاق بازرگانی ایران و ‌امارات با محوریت برگزاری انتخاباتی در حالی به سود طیف حاکم بر این اتاق مشترک به پایان رسید که بیش از یکسال جدال حقوقی و رسانه ای برای رسیدن به نتیجه میان دو طرف در میان‌ بود.

بر اساس نتایج به دست آمده ،به ترتیب این اسامی بالاترین رای را آوردند و به عنوان هیات مدیره جدید انتخاب شدندعلیرضا ملکپوری،کسری محقق زاده،رضا ایلاتی،حمید بهنگار،عرفان شاکری نسب،شبنم بهرامی و‌ مهدی نجاری».

در این جلسه فرشید فرزانگان،یکی از لیدرهای جریان مخالف رئیس فعلی اتاق که شانس انتخاب شدن داشت به جلسه نیامد و دو نفردیگر نیز از همین گروه نیز حائز رای لازم برای عضویت در هیات مدیره این اتاق مشترک نشدند.

این در حالی است که معاونت بین الملل اتاق بازرگانی ایران که جوانکی‌ تازه کار و جویای نام و خام است تمام تلاش خود را برای تعطیلیاین جلسه همانند جلسه روز ۲۶ دی ماه به کار بست اما در نهایت ناکام ماند.

طیف موسوم‌ به خرابکارها با اقدامات خرابکارانه از جمله حذف دسترسی اعضای‌ اتاق به سامانه های اطلاع رسانی و صفحات مجازی و سایت رسمی اتاق سعی در اجرای نقشه های شومی داشتند که به طرح شکایت قضایی و نیز پیگیری های مجدانه جهت بهسازی فضای رسانه ای،این اقدامات در نطفه خفه شد.

در ابتدای این جلسه نیز نیروهای حراست اتاق بازرگانی با یکی از خبرنگاران حاضر درگیر شدند که با حضور نیروهای انتظامی و طرح شکایتی از سوی این خبرنگار،پرونده ای جهت رسیدگی در مراجع قانونی‌ باز شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا