دسته‌بندی نشده

شریک زندگی تازه «بیل گیتس»

روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" تایید کرده که "بیل گیتس" بنیانگذار مایکروسافت بیش از یک سال است که با "پائولا هرد" بیوه مدیرعامل سابق اوراکل آشنا شده و با یکدیگر در ارتباط بوده اند.

تقریباً دو سال پس از اعلام طلاق “بیل گیتس” از “ملیندا” همسر سابق اش اکنون بیل شریک زندگی تازه‌ای دارد: “پائولا هرد” بیوه “مارک هرد” مدیر عامل سابق شرکت نرم افزاری اوراکل و رئیس سابق هیولت پاکارد شرکت آمریکایی چند ملیتی فناوری اطلاعات.

به گزارش فرارو به نقل از ال پائیس؛ این خبر از سوی نشریه “پیپل” و روزنامه “دیلی میل” مورد تایید قرار گرفته است. به گزارش “دیلی میل” این رابطه بیش از یک سال پیش آغاز شد، اما اکنون علنی شده است. این زوج بار‌ها با یکدیگر در عکس‌های مختلف دیده شده اند از جمله در مسابقات تنیس اوپن ایندین ولز در ماه مارس سال گذشته و در فینال انفرادی مردان آزاد استرالیا.

یک منبع آگاه به نشریه “پیپل” گفته است:”بسیاری می‌دانند که “بیل گیتس” و “پائولا هرد” با یکدیگر قرار می‌گذارند، اما او هنوز فرزندان بیل را ملاقات نکرده است”. یکی دیگر از دوستان این زوج تازه به “دیلی میل” می‌گوید که آن دو از یکدیگر “جدانشدنی” هستند.

این روزنامه بریتانیایی می‌نویسد که گیتس و هرد با یکدیگر به استرالیا سفر کردند جایی که گیتس با “آنتونی آلبانیزی” نخست وزیر استرالیا دیدار کرد. این زوج هم چنین یک سفر عاشقانه در اطراف سیدنی داشتند و از خانه اپرای معروف آن شهر بازدید به عمل آوردند.

این اطلاعات یک سال و نیم پس از رسمی شدن طلاق بیل و ملیندا که یکی از گران‌ترین طلاق‌های تاریخ بود آشکار شد. این تصمیم به زندگی مشترک ۲۷ ساله آن زوج پایان داد. این زوج با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بودند:”ما سه فرزند باور نکردنی (جنیفر ۲۶ ساله، روری ۲۳ ساله و فیبی ۲۰ ساله) را بزرگ کرده‌ایم و بنیادی ایجاد کرده ایم که در سراسر جهان کار می‌کند تا همگان بتوانند زندگی سالم و سازنده‌ای داشته باشند”. آنان طلاق خود را در مه سال ۲۰۲۱ میلادی اعلام کردند.

پارتنر تازه بیل گیس

هرد که نام اصلی او کالوپا است در عرصه برنامه ریزی رویداد‌ها و مراسم کار می‌کند اگرچه پیش‌تر در عرصه صنعت فناوری کار می‌کرد. در سال ۱۹۹۰ میلادی او مدیر اجرایی شرکت الکترونیکی و رایانه‌ای آمریکایی “ان سی آر” بود. این زمانی بود که او با “مارک هرد” مدیرعامل وقت اوراکل ازدواج کرد. آن دو تا زمان مرگ هرد در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی با یکدیگر زندگی کردند.

آنان پس از آن که هرد در سال ۲۰۱۰ میلادی مجبور به کناره گیری از سمت خود شد پس از آن که تحقیقات آزار جنسی نشان داد که او گزارش‌های هزینه‌ها و سایر اسناد مالی را جعل کرده تا پرونده یک رابطه ۱۸ ماهه را پنهان کند در کنار یکدیگر باقی ماندند.

روز پنجشنبه در تاریخ ۹ فوریه نام گیتس در رسانه‌های اجتماعی تبدیل به ترند شد پس از آن که “جوردی کروز” سرآشپز اسپانیایی فاش کرد که مدتی پیش در رستوران سه ستاره میشلین خود به نام ABaC را بر روی مشتریان بسته تا یک وعده غذایی خصوصی برای بنیانگذار مایکروسافت و تیم اش سرو کند. در حالی که کروز آماده بود تا بهترین‌ها را سرو کند گیتس تنها یک کوکای لایت سفارش داد و رفت. کروز گفته بود:”فکر می‌کنی باید یک جای خوب را تعطیل کنی تا بیایی و کوکاکولا بنوشی”؟

“ملیندا فرنچ گیتس” دردی را که پس از طلاق احساس کرد توضیح داده بود. این نیکوکار سال گذشته در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفته بود:”روز‌های زیادی اشک ریخته است”. او با اشاره به رابطه‌ای که “بیل گیتس” با یکی از کارکنان شرکت در سال ۲۰۰۰ میلادی داشت افزوده بود:”نمی توانستم به آن چه داشتیم اعتماد کنم”.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا