اقتصاد کلان

برتری ۲۰ میلیارد تومانی پرسپولیس مقابل استقلال

با گذشت ۹ روز از پذیره نویسی سهام سرخابی‌های پایتخت، پرسپولیس با فروش ۲۶۹ میلیارد و ۷۸۴ میلیون و ۹۹۳ هزار تومان سهم، حدود ۲۰ میلیارد تومان از رقیب سنتی خود استقلال پیش است.

به گزارش بازرگان نیوز، تا پایان دوره ثبت سفارش روز چهارشنبه ۲۵ اسفند حدود ۸۹۹ هزار و ۲۸۳ نفر اقدام به خرید سهام باشگاه پرسپولیس کرده اند که از نظر تعداد حدود ۶۷ هزار نفر بیشتر از خریداران سهام استقلال است.

همچنین، از مجموع حدود یک میلیارد سهام پرسپولیس به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان، بالغ بر ۷۹۶,۵۳۰,۸۳۵ سهم به ارزش ۲۶۹ میلیارد و ۷۸۴ میلیون و ۹۹۳ هزار تومان به فروش رسیده که حدود ۲۰ میلیارد تومان از رقیب سنتی خود استقلال پیش است.

 از مجموع ۱.۲۳۶.۰۹۹.۶۵۶ سهام باشگاه استقلال بالغ بر ۸۵۸,۲۱۸,۵۵۰ سهم به ارزش ۲۴۹ میلیارد و ۷۴۱ میلیون و ۵۹۸ هزار تومان در سامانه ثبت شده است که استقلالی‌ها با ۶ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۷۱۵ برگ سهم از نظر تعداد برگ بفروش رسیده از پرسپولیس پیش است.

پذیره‌نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق‌تقدم در افزایش سرمایه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از یکشنبه ۱۵ اسفند در قیمت‌های ۲۹۱۰ و ۳۳۸۷ ریال آغاز شده و به‌مدت ۳۰ روز کاری ادامه خواهد یافت.

براساس اطلاعیه فرابورس حداقل سهام قابل خریداری توسط کدهای معاملاتی حقیقی و حقوقی یک (۱) سهم و حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی در نماد معاملاتی (استقلالح۱) تعداد ۱،۰۳۰ سهم و در نماد معاملاتی (پرسپولیسح۱) تعداد ۸۸۵ سهم می‌باشد.

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا